YLEISKATSAUS
Pudonneeseen Thunderhawkiin on saatu näköyhteys ja toimintaohjeet ovat selvät. Vihollinen täytyy tuhota ja Thunderhawk on vallattava.


SKENAARION ERIKOISSÄÄNNÖT
Reserves, Deep Strike, Infiltrators ja Victory Points.

ALKUASETTELU
1 Molemmat pelaajat heittävät noppaa. Suuremman silmäluvun saanut pelaaja valitsee kumman pelilaudan pitkistä sivuista ottaa ryhmittymisalueekseen. Toinen pelaaja ottaa vastakkaisen pitkän sivun omaksi ryhmittymisalueekseen. Yksiköt pitää asettaa 12" sisälle oman puolen pitkän sivun reunasta. Pelilaudan keskelle laitetaan Thunderhawk-alusta kuvaava esine. Aluksen runko on sivuista suuren kokonsa johdosta ylittämätön (Impassable), mutta sen katto ja siivet ovat vaikeakulkuista maastoa (difficult). Alus estää näkyvyyden (line of sight) ja ampumalinjat koko pohjapinta-alaltaan, myös siipien alta.

2 Molemmat pelaajat heittävät jälleen noppaa. Pienemmän noppatuloksen heittänyt pelaaja sijoittaa ensin yhden yksikkönsä omalle ryhmittymisalueelleen. Sen jälkeen toinen pelaaja sijoittaa yhden oman yksikkönsä omalle ryhmittymisalueelleen ja näin jatketaan kunnes molemmat ovat sijoittaneet kaikki haluamansa yksiköt pelilaudalle.

3 Jos jommalla kummalla puolella on joukkoja, joilla on Infiltrate-kyky, nämä laitetaan pelikentälle vasta kun molemmat ovat laittaneet kaikki muut yksiköt pöydälle. Ne voi laittaa mihin tahansa pelikentälle, kunhan ne ovat vähintään 18" päässä vihollisyksiköistä. Jos molemmilla joukko-osastoilla on yksiköitä, joilla on Infiltrate-kyky, heittäkää noppaa. Suuremman silmäluvun saanut päättää laittaako omat Infiltrator-yksiköt ennen vai jälkeen toista pelaajaa.

4 Heittäkää taas noppaa. Isomman silmäluvun saanut saa päättää kumpi aloittaa pelin.


TEHTÄVÄN PÄÄMÄÄRÄ
Kumpikin joukko-osasto pyrkii valtaamaan Thunderhawkin ja eliminoimaan vihollisen. Pelin lopuksi lasketaan voittopisteet (victory points) normaaliin tapaan. Lisäksi yksi yksikkö, joka on kosketusetäisyydellä Thunderhawkin runkoon (siivet eivät kelpaa) saa +500 pistettä, jos yksikään vihollisen yksikkö ei ole kosketusetäisyydellä siihen. Jos molempien puolien yksiköitä on kosketusetäisyydellä Thunderhawkista, ei kumpikaan saa lisäpisteitä. Jos kosketusetäisyydellä oleva yksikkö on lähitaistelussa pelin loppuessa, katsotaan kaikkien samassa lähitaistelussa lähitaistelevien yksiköiden olevan kosketusetäisyydellä ja kukaan ei siis saa lisäpisteitä Thunderhawkista.

Pelaaja, jolla on eniten voittopisteitä voittaa.
RESERVIT
Elite- ja Fast Attack -yksiköt saa halutessaan jättää reserviin. Ne voivat kentälle saapuessaan tulla peliin perinteisesti omalta pitkältä sivulta tai Deep Strike -kyvyllä, jos niillä sellainen on. Pelaajan tulee päättää reserviin jättäessään kummalla tavalla yksikkö tulee peliin. Muut kuin Elitet tai Fast Attack''it eivät voi aloittaa reservistä. Drop Pods ja Mycetic Spores -säännöt eivät ole käytössä.

PELIN KESTO

Peli kestää kuusi vuoroa.

PERÄÄNTYMISLINJA
Fall back tapahtuu normaalien sääntöjen mukaan kohti oman ryhmittymisalueen pitkää sivua.