YLEISKATSAUS
Kumpikin osapuoli on määrätty etenemään kohti vihollisen linjoja, jotta saadaan tuntuma vastarinnan vahvuudesta.

SKENAARION ERIKOISSÄÄNNÖT
Infiltrators ja Victory Points.

ALKUASETTELU
1 Molemmat pelaajat heittävät noppaa. Suuremman silmäluvun saanut pelaaja valitsee kumman pelilaudan pitkistä sivuista ottaa ryhmittymisalueekseen. Toinen pelaaja ottaa vastakkaisen pitkän sivun omaksi ryhmittymisalueekseen. Yksiköt pitää asettaa 18" sisälle oman puolen pitkän sivun reunasta.

2 Molemmat pelaajat heittävät jälleen noppaa. Pienemmän noppatuloksen heittänyt pelaaja sijoittaa ensin yhden yksikkönsä omalle ryhmittymisalueelleen. Sen jälkeen toinen pelaaja sijoittaa yhden oman yksikkönsä omalle ryhmittymisalueelleen ja näin jatketaan kunnes molemmat ovat sijoittaneet kaikki haluamansa yksiköt pelilaudalle.

Pelaajat eivät saa sijoittaa yksiköitään 24" lähemmäksi vihollisen yksiköistä. Pelaajien on sijoitettava yksikkönsä seuraavassa järjestyksessä: Ensin Heavy Support, sitten Troops, Elites, HQ ja viimeiseksi Fast Attack.

3 Jos jommalla kummalla puolella on joukkoja, joilla on Infiltrate-kyky, nämä laitetaan pelikentälle vasta kun molemmat ovat laittaneet kaikki muut yksiköt pöydälle. Ne voi laittaa mihin tahansa pelikentälle, kunhan ne ovat vähintään 18" päässä vihollisyksiköistä. Jos molemmilla joukko-osastoilla on yksiköitä, joilla on Infiltrate-kyky, heittäkää noppaa. Suuremman silmäluvun saanut päättää laittaako omat Infiltrator-yksiköt ennen vai jälkeen toista pelaajaa.

4 Heittäkää taas noppaa. Isomman silmäluvun saanut saa päättää kumpi aloittaa pelin.


TEHTÄVÄN PÄÄMÄÄRÄ
Kumpikin joukko-osasto pyrkii viemään omat yksikkönsä vihollisensa ryhmittymisalueelle. Pelin lopuksi lasketaan voittopisteet (victory points) normaaliin tapaan. Lisäksi molemmat osapuolet saavat bonuspisteitä yksiköistä, jotka ovat vihollisen ryhmittymisalueella.

Jokainen vihollisen ryhmittymisalueelle viety vahingoittumaton ajoneuvo tai yksikkö, joka on yli puolessa voimassaan on +200 lisäpisteen arvoinen. Jokainen vihollisen ryhmittymisalueelle viety vahingoittunut ajoneuvo tai yksikkö, joka ei ole yli puolessa voimassaan on +100 lisäpisteen arvoinen.

Pelaaja, jolla on eniten voittopisteitä voittaa.
RESERVIT
Ei ole.

PELIN KESTO

Peli kestää kuusi vuoroa.

PERÄÄNTYMISLINJA
Fall back tapahtuu normaalien sääntöjen mukaan kohti oman ryhmittymisalueen pitkää sivua.