YLEISKATSAUS
Kumpikin osapuoli on saanut tehtäväkseen varmistaa ilmasillan planeetalle tulevia huoltotoimenpiteitä ja joukkojen siirtoja varten. Ensikosketuksen planeetalle ottaneiden yksiköiden tehtävä on ottaa alue hallintaansa ja tuhota viholliset, joita he kohtaavat.

SKENAARION ERIKOISSÄÄNNÖT
Deep Strike

ALKUASETTELU
1 Jakakaa lauta neljään osaan. Molemmat pelaajat heittävät noppaa. Suuremman silmäluvun saanut pelaaja valitsee jonkun neljänneksistä ryhmittymisalueekseen. Toinen pelaaja ottaa edellineen nähden vastakkaisen neljänneksen omaksi ryhmittymisalueekseen.

2 Pienemmän noppatuloksen heittänyt pelaaja sijoittaa yhden yksikkönsä omalle ryhmittymisalueelleen. Sen jälkeen toinen pelaaja sijoittaa yhden oman yksikkönsä omalle ryhmittymisalueelleen ja näin jatketaan kunnes molemmat ovat sijoittaneet kaikki haluamansa yksiköt pelilaudalle.

Pelaajat eivät saa sijoittaa yksiköitään lähemmäksi kuin 12" päähän laudan keskipisteestä. Pelaajien on sijoitettava yksikkönsä seuraavassa järjestyksessä: Ensin Heavy Support, sitten Troops, Elites, HQ ja viimeiseksi Fast Attack.

3 Heittäkää taas noppaa. Isomman silmäluvun saanut saa päättää kumpi aloittaa pelin.


TEHTÄVÄN PÄÄMÄÄRÄ
Kumpikin joukko-osasto pyrkii valloittamaan alueen. Voittopisteitä ei jaeta tapetuista vihollisista, vaan pisteitä saa valloitetuista pöytäneljänneksistä. Pisteitä neljänneksistä saa seuraavasti: oma ryhmittymisalue 300 pistettä, vihollisen ryhmittymisalue 500 pistettä, molemmat sivuneljännekset 350 pistettä kappale. Myös keskikentän 12" säde lasketaan neljänneksiin kuuluvaksi.

Jotta neljännes katsotaan vallatuksi, siellä ei saa olla yhtään vihollisen yksikköä yli puolen voiman vahvuisena tai yhtään liikkumiskykyistä vihollisen ajoneuvoa ja siellä täytyy olla vähintään yksi oma yksikkö yli puolessa vahvuudessa tai oma liikuntakykyinen ajoneuvo. Muista, että hahmot (indepent characters) eivät ole yksiköitä, eivätkä voi siis yksin vallata pöytäneljänneksiä.

Jos molemmilla on vallottava yksikkö samalla neljänneksellä, pisteet jaetaan. Tällöin saa omasta neljänneksestä 150, vastustajan alueesta 250 ja sivuista 175 molemmista.


RESERVIT

Ainoastaan Deep Strike.




PELIN KESTO

Peli kestää kuusi vuoroa.


PERÄÄNTYMISLINJA
Fall back tapahtuu lähintä oman ryhmittymisalueen reunaa kohti.