YLEISKATSAUS
Joukkonne ovat valmiudessa kohtaamaan väistämättömän. Vihollisen kimppuun tulee iskeä mahdollisimman lujaa ja tähän tulee käyttää tarvittaessa myös reservejä. Nyt on näytön paikka..

SKENAARION ERIKOISSÄÄNNÖT
Night Fighting, Reserves, Deep Strike, Infiltrators ja Victory Points.

ALKUASETTELU
1 Molemmat pelaajat heittävät noppaa. Suuremman silmäluvun saanut pelaaja valitsee kumman pelilaudan pitkistä sivuista ottaa ryhmittymisalueekseen. Toinen pelaaja ottaa vastakkaisen pitkän sivun omaksi ryhmittymisalueekseen.

2 Suuremman noppatuloksen heittänyt pelaaja sijoittaa ensin yhden yksikkönsä omalle ryhmittymisalueelleen. Yksiköt pitää asettaa 18" sisälle oman puolen pitkän sivun reunasta. Sen jälkeen toinen pelaaja sijoittaa yhden oman yksikkönsä omalle ryhmittymisalueelleen ja näin jatketaan kunnes molemmat ovat sijoittaneet kaikki haluamansa yksiköt pelilaudalle.

Pelaajat eivät myöskään saa sijoittaa yksiköitään 24" lähemmäksi vihollisen yksiköistä. Tämä tarkoittaa, että 24" kantaman aseet ovat juuri ja juuri kantaman ulkopuolella ja 24" liike ei riitä saavuttamaan vihollista. Pelaajien on sijoitettava yksikkönsä seuraavassa järjestyksessä: Ensin Heavy Support, sitten Troops, Elites, HQ ja viimeiseksi Fast Attack.

3 Jos jommalla kummalla puolella on joukkoja, joilla on Infiltrate-kyky, nämä laitetaan pelikentälle vasta kun molemmat ovat laittaneet kaikki muut yksiköt pöydälle. Ne voi laittaa mihin tahansa pelikentälle, kunhan ne ovat vähintään 18" päässä vihollisyksiköistä. Jos molemmilla joukko-osastoilla on yksiköitä, joilla on Infiltrate-kyky, heittäkää noppaa. Suuremman silmäluvun saanut päättää laittaako omat Infiltrator-yksiköt ennen vai jälkeen toista pelaajaa.

4 Asettelun jälkeen heitetään noppaa. Tuloksella 1 molempien ensimmäinen kierros pelataan Night Fight -säännöillä, tuloksella 6 molempien kuudes vuoro pelataan Night Fight -säännöillä. Heittäkää taas noppaa. Isomman silmäluvun saanut saa päättää kumpi aloittaa pelin.


TEHTÄVÄN PÄÄMÄÄRÄ
Voittopisteiden lisäksi kumpikin joukko-osasto pyrkii valloittamaan myös pöytäneljänneksiä. Pöytä on jaettu neljänneksiin jokaisen sivun keskeltä normaaliin tapaan.

Jotta neljännes katsotaan vallatuksi, siellä ei saa olla yhtään vihollisen yksikköä yli puolen voiman vahvuisena tai yhtään liikkumiskykyistä vihollisen ajoneuvoa ja siellä täytyy olla vähintään yksi oma yksikkö yli puolessa vahvuudessa tai oma liikuntakykyinen ajoneuvo. Muista, että hahmot (indepent characters) eivät ole yksiköitä, eivätkä voi siis yksin vallata pöytäneljänneksiä.

Valloitetusta neljänneksestä saa +200 pistettä kustakin. Laske ne ja voittopisteet (Victory Points) yhteen määritelläksesi taistelun lopputuloksen.

RESERVIT
Elite- ja Fast Attack -yksiköt saa halutessaan jättää reserviin. Ne voivat kentälle saapuessaan tulla peliin perinteisesti omalta pitkältä sivulta tai Deep Strike -kyvyllä, jos niillä sellainen on. Pelaajan tulee päättää reserviin jättäessään kummalla tavalla yksikkö tulee peliin. Muut kuin Elitet tai Fast Attack''it eivät voi aloittaa reservistä. Drop Pods ja Mycetic Spores -säännöt eivät ole käytössä.


PELIN KESTO

Peli kestää kuusi vuoroa.

PERÄÄNTYMISLINJA
Fall back tapahtuu normaalien sääntöjen mukaan kohti oman ryhmittymisalueen pitkää sivua.