|
Armeijan sankari on huomannut verivihollisensa vastustajan riveissä. Nyt on aika heidän selvittää välinsä lopullisesti, ja vain toinen voi selvitä voittajana tästä taistelusta.
Asettelu
Ennen pelin alkua molemmat pelaajat valitsevat yhden omista Sankareistaan Ruhtinaakseen. Tämän ei tarvitse välttämättä olla armeijan kallein Sankari.
1. Molemmat pelaajat heittävät noppaa. Suuremman silmäluvun saanut pelaaja saa valita kummalle puolelle pelilautaa joukkonsa asettelee.
2. Se kummalla on enemmän miniatyyrejä, asettelee miniatyyrinsä ensin. Jos molemmilla on yhtä monta miniatyyriä, heittäkää noppaa, kumpi asettelee ensin.
3. Ensin asetteleva pelaaja laittaa puolet omista miniatyyreistään (pyöristys ylös) omalle puolelleen max. 12” tuuman päähän päädystä.
4. Toinen pelaaja asettaa sen jälkeen puolet omista miniatyyreistään samaan tapaan.
5. Ensimmäinen pelaaja asettaa loput miniatyyrinsä kentälle samaan tapaan kuin ensimmäisen puolikkaankin.
6. Toinen pelaaja asettaa loput miniatyyrinsä kentälle samaan tapaan kuin ensimmäisen puolikkaankin.
Tavoitteet
Peli loppuu sen vuoron jälkeen, jolla toisen pelaajan (tai molempien) Ruhtinas kuolee tai pakenee kentältä.
Merkittävä voitto
Vihollisen Ruhtinas on kuollut tai paennut kentältä ja oma Ruhtinas on haavoittumaton (ei ole menettänyt yhtään vammaa).
Marginaalinen voitto
Vihollisen Ruhtinas on kuollut tai paennut kentältä ja oma Ruhtinas on elossa, mutta haavoittunut (menettänyt vähintään yhden vamman).
Tasapeli
Molempien Ruhtinaat kuolevat tai pakenevat kentältä samalla vuorolla tai peliaika loppuu.
Erikoissäännöt
Hyvä puoli ei saa automaattisesti aloittaa tätä
taistelua, vaan alussa heitetään noppaa ja isomman
silmäluvun saanut aloittaa.
|
|
|